Bannerová reklama

Display (bannerová) reklama má velký význam pro budování brandu Vaší společnosti. 

Velmi efektivní zacílení na Vaší cílovou skupinu má za následek stále rostoucí oblíbenost právě této formy propagace na internetu. 

V roce 2014 bylo do display reklamy v ČR investováno více než 7 mld. Kč. To je více než 50% z celkových nákladů vynaložených do internetové reklamy v tomto období.  

Bannerová reklama funguje podobně jako billboardová kampaň u silnice, s tím velkým rozdílem, že u bannerové kampaně na internetu můžete přesně zacílit na Vaší cílovou skupinu, platíte pouze za proklik na Vaše stránky a získáváte přesná data ohledně počtu zobrazení a prokliků této kampaně.

Budování značky nebylo nikdy jednodušší, rychlejší a efektivnější.

Banner musí splňovat čtyři základní předpoklady

 

Proč bannerovou reklamu od Alistry?

         Kompletní zajištění kampaně

Bannery vymyslíme, nakreslíme, zacílíme

Součástí displejové reklamy od nás je automaticky také Remarketing a Retargeting

Remarketing je způsob cílení reklamy na uživatele, kteří již dříve daný web navštívili. Cílem  remarketingu je znovu se připomenout uživateli, co už jednou projevil zájem o Váš web, e-shop nebo daný produkt či službu. Na web Vám přidáme speciální kód, který uživatele při návštěvě označí pomocí "cookies", reklamní systém si ho tak zapamatuje. Příslušnou displejovou i textovou reklamu mu pak zobrazujeme na všech webech, které umožňují zobrazovat displejovou reklamu. Retargeting je to samé, pouze to tak nazývá Seznam.cz na svém Skliku.

Obecně platí, že remarketing má několikrát větší účinnost než klasická PPC reklama. Ta se dále zvyšuje s tím, čím lépe a přesněji remarketing cílíme.

 

Představte si, že Vám na web přivedeme potencionálního zákazníka třeba pomocí SEO, ze srovnávačů typu Heureka.cz a Zboží.cz, z Facebooku nebo klasickou PPC reklamou. Tento zákazník se chvíli pohybuje na Vašem webu, zjišťuje si více informací o Vaší službě nebo produktu, ale produkt si neobjedná ani nezavolá. Možná proto, že si zatím jen zjišťuje informace o produktu nebo službě, ale nákup chystá až za několik dní nebo týdnů,  chce nákup ještě probrat se ženou nebo  partnerkou, chce si zjistit více informací – čím je nákup dražší, tím trvá výběr déle. Toto je správná chvíle pro remarketing. Návštěvníkovi Vás ve správný čas připomeneme, aby jsme mu tím řekli " Tady jsi hledal produkt nebo službu, tak tady to nakup, to je ta správná volba." 

Zvýšíme Vám výrazně pravděpodobnost nákupu.

 Spolupráce na Vaší propagaci displejovou reklamou zahrnuje:

 

Zaujala Vás možnost propagace touto formou reklamy? Naši PPC specialisté jsou držiteli certifikátu Google Adwords a absolvovali školení od společnosti Seznam na jejich Sklik. 

Svěřte se do rukou profesionálu a věnujte Váš čas raději svému podnikání.

Zavolejte nám na tel: 608 911 845

námi vybrané reference