Cenové srovnávače

Cenové srovnávače, někdy nazývané jako zbožové srovnávače, jsou neocenitelným prodejním nástrojem každého internetového obchodu. 

Více jak 2/3 zákazníků využívají cenové srovnávače před tím, než si konkrétní zboží objednají na internetu.

cenove-srovnavace.png

Cenové srovnávače se staly oblíbenými díky své přehlednosti a díky tomu, že zákazník si zde může porovnat všechny internetové obchody na jedné stránce a může se tak rozhodnout, který eshop si vybere ke svému nákupu. 

Kromě ceny zákazníci vybírají na základě recenzí ehopu, ceně za dopravu zboží, možnostem osobního odběru a dále např. dárkům, které internetové obchody poměrně často k nákupu nabízí a snaží se tím získat svou konkurenční výhodu.

V České republice jsou nepoužívanějšími cenovými srovnávači Heureka.cz, Zbozi.cz, Google nákupy, Srovname.cz a HyperZbozi.cz.

Našim klientům poskytujeme kompletní správu účtů a kampaní na těchto cenových srovnávačích. 

Jedná se o celou řadu úkolů nutných ke správnému fungování zbožových srovnávačů. Kromě detailního nastavení kampaní se klientům staráme především o párování produktů do hromadných karet, o recenze, o správně vyplněné XML feedy, o efektivní nastavení aukčních prokliků, o získání potřebných certifikátů a celou řadu dalších dílčích úkolů, které je potřeba průběžně spravovat.   

 

Jaké služby svým klientům na cenových srovnávačích například spravujeme?

logoheurekabilepozadi.jpg

  • Založení firemního účtu na Heurece
  • Detailní nastavení feedu odesílaného na Heureku
  • Kompletní vyplnění informací – doprava, výdejní místa, kontakty, atd
  • Nastavení certifikátu Ověřeno zákazníky – získávat recenze na Váš eshop
  • Nastavení konverzí eshopu – kolik objednávek při jakých nákladech
  • Párování karet do hromadných karet společně s konkurencí
  • Po získání certifikátu Ověřeno zákazníky dostat Váš eshop do TOP 3 na Heurece ve Vámi preferovaném sortimentu. Zobrazovat se tak mezi nejnavštěvovanějšími e-shopy na Heurece.
  • Aukční prokliky - nastavení maximálních cen za proklik z Heureky na Vaše stránky.
  • Dostupnostní XML feed. Aktuální skladová dostupnost, která podporuje prodej zboží, které skutečně máte skladem a jste schopni jej okamžitě odesílat zákazníkovi.
  • Partner sekce
  • Nastavení ikony „autorizovaný prodejce"
  • Garance nákupu
  • Heureka nákupní košík
  • Nastavení služby "Obchody poblíž"
  • Pravidelné statistiky, dobíjení kreditu

 

zbozi-logo.gif

  • Pravidelné statistky a dobíjení kreditu
  • Založení firemního účtu na ZBOZI.cz
  • Vytvoření kampaně
  • Napojení účtu na Seznam peněženku
  • Detailní nastavení feedu odesílaného na ZBOZI.cz
  • Kompletní vyplnění informací – doprava, výdejní místa, kontakty, atd
  • Získávat recenze na Váš eshop, dělat eshop důvěryhodným
  • Párování karet do hromadných karet společně s konkurencí
  • Aukční prokliky - nastavení maximálních cen za proklik ze ZBOZI na Vaše stránky.
  • Nastevení „Seznam message" – u hromadných karet ikona pro dárek zdarma, doprava zdarma, prodloužená záruka atd..

 

google.jpg

  • Založení firemního účtu na Google Adwords
  • Registrace do Google Merchant center
  • Nastavení XML feedu pro Google nákupy
  • Nastavení kampaní
  • Párování produktů
  • Nastavení max. cen za proklik
  • Pravidelná měsíční analýza a následná úprava kampaní
  • Pravidelné statistiky a dobíjení kreditu

námi vybrané reference