Pan Martin Hladílek přišel s nápadem, jak čtenářům prostřednictvím své knihy jednoduše a srozumitelně vysvětlit možnosti využití hypotečních úvěrů, které jsou často zahaleny určitým tajemstvím.

NEMOVITOSTI JSOU MÉ RADOSTI - CORPORATE IDENTITY

Pan Martin Hladílek přišel s nápadem, jak čtenářům prostřednictvím své knihy jednoduše a srozumitelně vysvětlit možnosti využití hypotečních úvěrů, které jsou často zahaleny určitým tajemstvím.

Provedené práce:


Vstupní analýza
Grafický návrh
Redakční systém
Školení
Internet marketing
Technická podpora
Copywriting
Analýza klíčových slov
Analýza konkurence

Jak probíhá spolupráce:


Našim úkolem už poté bylo dát vědět o této knize vhodné cílové skupině a následně prostřednictvím knížky dát návod čtenářům jak si vytvořit systém, díky kterému můžete koupit více nemovitostí i s průměrným příjmem.


Připravili jsme tak přehlednou webovou prezentaci, kde se návštěvníci dozví základní informace ohledně investic do nemovitostí.


Přímo na stránkách mají návštěvníci možnost si kromě knihy objednat bezplatně i E-book, systém na míru, nebo 5ti hodinový kurz, který je nadstavbou knihy Nemovitosti jsou mé radosti.


Připravili jsme pro klienta i grafiku pro samotnou knížku a E-book, který v kostce seznámí zákazníka s investicemi do nemovitostí.


Na další zákazníky cílíme prostřednictvím bannerových kampaní na stránkách zaměřujících se na tuto problematiku a zákazníky také získáváme prostřednictvím reklamy na sociálních sítích.


Další reference z kategorie