Budějovická stavební společnost potřebuje prostřednictvím svého internetového obchodu dosahovat slušných výsledků především prodejem sortimentu fasádních omítek.

EBAU - PPC

Budějovická stavební společnost potřebuje prostřednictvím svého internetového obchodu dosahovat slušných výsledků především prodejem sortimentu fasádních omítek.

Provedené práce:


Vstupní analýza
Internet marketing
Analýza klíčových slov

Jak probíhá spolupráce:


Dlouhodobý klient, kterému se staráme o kompletní marketingovou propagaci internetového obchodu.

Kromě cenových srovnávačů jejich sortiment úspěšně prodávámé i prostřednictvím PPC kampaní nastavovaných přes rozhraní Sklik a Adwords.

Na EBAU jsou specialisté na značku Weber, tak potřebují být vidět na prvních pozicích.

Z toho důvodu vybíráme klíčová slova právě na tuto cílovou skupinu a následně díky poutavě a zajímavě připravenému inzerátu dostáváme na stránky nové zákazníky, kteří hledají právě tento sortiment.

Kampaně klienta každý měsíc průběžně vyhodnocujeme a optimalizujeme v návaznosti např. na aktuální sezónu ve stavebnictví.


Další reference z kategorie