Nová společnost zajišťující přepravu turistů po střední Evropě nás oslovila s myšlenkou vymyslet pro ní kompletní marketingovou strategii, která má za úkol prosadit tuto českokrumlovskou společnost pohybující se ve velmi konkurenčním odvětví.

GREEN SHUTTLE - CORPORATE IDENTITY

Nová společnost zajišťující přepravu turistů po střední Evropě nás oslovila s myšlenkou vymyslet pro ní kompletní marketingovou strategii, která má za úkol prosadit tuto českokrumlovskou společnost pohybující se ve velmi konkurenčním odvětví.

Provedené práce:


Vstupní analýza
Grafický návrh
Programování
Redakční systém
Školení
Internet marketing
Technická podpora
Responzivní design
Copywriting
SEO
Analýza klíčových slov
Analýza konkurence

Jak probíhá spolupráce:


Po prvotní analýze trhu jsme připravili klientovi kompletní balíček, který kromě loga a nové webové prezentace zahrnoval polepy vozidel pro jeho vozový park.

Přišli jsme také s nápadem obrysu osoby na vozidlech, kde zákazníci budou mít možnost se vyfotit a následně tuto fotku umístit na Instagramu s příslušným hasthagem.


Naplnili jsme obsahem celý web a vrhli jsme se do optimalizace stránek z pohledu SEO.
Téměř kompletní klientela jsou cizinci, proto jsou stránky připravené v angličtině a kromě výběru trasy a online objednání přepravy se návštěvníci mohou dozvědět zajímavé informace o své cílové destinaci.


Abychom mohli začít brzy plnit klientovo očekávání, potřebovali jsme nový projekt podpořit prostřednictvím PPC kampaní zacílených na uživatele vyhledávající tyto služby přes Google v Evropě, Asii, Austrálii a Americe.


Další reference z kategorie