V rámci podpory prodeje jogurtů a zákysů ve skle AGRO-LA jsme přišli s nápadem uspořádat  v první polovině roku 2016 soutěž pro všechny školy a školky.

AGRO-LA SOUTĚŽNÍ WEB

V rámci podpory prodeje jogurtů a zákysů ve skle AGRO-LA jsme přišli s nápadem uspořádat v první polovině roku 2016 soutěž pro všechny školy a školky.

Provedené práce:


Vstupní analýza
Grafický návrh
Programování
Redakční systém
Školení
Internet marketing
Technická podpora
Responzivní design
Copywriting
SEO
Analýza konkurence

Jak probíhá spolupráce:


Po vymyšlení konceptu této soutěže jsme se pustili do realizace celého projektu.

Připravili jsme soutěžní web, kde se soutěžící dozví všechny potřebné informace a zároveň jsme spustili bannerovou reklamu a reklamu na sociálních sítích zacílenou na vhodnou cílovou skupinu. Na děti ve věku do 15 let, jejich rodiče a na učitele a učitelky.

Soutěž spočívá ve sbírání víček od jogurtů a zákysů a hlavní cenou v soutěži je školní výlet pro celou třídu. Nezapomněli jsme ani na další třídy v pořadí a i ty se mohou těšit na spoustu zajímavých cen.

Staráme se o celý průběh soutěže a náš klient, společnost AGRO-LA, se tak může soustředit na výrobu tolik oblíbených jihočeských zákysů a jogurtů ve skle.




V rámci podpory prodeje jogurtů a zákysů ve skle AGRO-LA jsme přišli s nápadem uspořádat  v první polovině roku 2016 soutěž pro všechny školy a školky.

Další reference z kategorie