Poté, co jsme této jindřichohradecké společnosti připravili nové webové stránky, tak jsme s ní domluvili pravidelnou měsíční správu, která mj. zahrnuje PPC reklamy.

NOCO MOBILNÍ DOMY – PPC

Poté, co jsme této jindřichohradecké společnosti připravili nové webové stránky, tak jsme s ní domluvili pravidelnou měsíční správu, která mj. zahrnuje PPC reklamy.

Provedené práce:


Vstupní analýza
Internet marketing
Analýza klíčových slov
Analýza konkurence

Jak probíhá spolupráce:


Cílem těchto kampaní je zajistit zvýšený prodej mobilních domů a budovat brand společnosti.


Všemu předcházela důkladná analýza klíčových slov, která je nezbytnou součástí každé úspěšné PPC kampaně.


Následně jsme klientovi založili účty na Sklik a Adwords a začali připravovat PPC kampaně zobrazující se ve výsledcích vyhledávání na Seznamu a na Google.


K nastavení kampaní kromě rozhraní Sklik, Adwords používáme i celou řadu dalších nástrojů, které nám umožňují efektivní nastavení kampaní a inzerátů.


Kampaně již nyní obsahují desítky sestav a díky pravidelné měsíční správě postupně přidáváme další.


Zároveň jsme pro klienta připravili několik sad pro bannerovou reklamu, kterou cílíme na stránky zabývajícími se mobilními domy a chalupami.


Od spuštění stránek sbíráme data potřebná pro remarketing. Díky tomu jsme mohli spustit i kampaň cílenou na návštěvníky, kteří klientovo web již navštívili a připomínat se jim na internetu prostřednictvím bannerů a textových inzerátů.


Jednotlivé kampaně několikrát v průběhu měsíce vyhodnocujeme a optimalizujeme tak, abychom dosahovali co nejlepších výsledků.


Další reference z kategorie