SEO

Nebo-li česky optimalizace pro vyhledávače, je technika úpravy webové prezentace či e-shopu za účuleme zvýšení návštěvnosti a tržeb z fulltextového vyhledávání.

seo.png

Jednoduše řečeno jde o úpravu webových stránek tak, aby vyjížděli na určená klíčová slova na Seznamu a Google nejlépe na prvních pozicích. SEO se skládá z několika „disciplín" a jak je vidět na grafu níže každá z nich má jiný vliv na vyhledávače. V ideálním případě bychom na každý projekt aplikovali všechny disciplíny, ale u méně konkurečních projektů (nebo například při regionálním cílení) víme, že stačí k úspěchu jen některé z nich.

 

Naopak u konkurečních projektů nestačí práce s klíčovými slovy a úprava stránek (on-page faktory), ale jak vidíme z grafu nejvíc vyhledávače ovlivňují vnější (off-page) faktory jako externí (zpětné) odkazy a sociální sígnaly, které mimo postavení ve fulltextovém vyhledávání ovlivňují i autoritu domény.


Obecně a zjednodušeně se dá říci, že čím starší doména tím větší má autoritu, ale pokud budete mít silnou reklamní kampaň výsledky se mohou dostavit i bez ohledu na odkazy. Příkladem může být Alza, díky své velké mediální kampani např. na televize se lidé naučili psát do Google „televize alza“ díky tomu Google vyhodnotil, že stránky Alzy budou vysoce relevantní na klíčové slovo televize.

 

alistra-seo-graf.png

 

Klademe důraz na výsledek

Peníze jsou až na prvním místě. Zvýšení návštěvnosti z fulltextového vyhledávání je samozřejmě pouze prostředek ke zvýšení tržeb. Nicméně je to první, zásadní a nutný krok k tomu abychom mohli návštěvníka proměnit v zákazníka. Proto služba „Optimalizace pro vyhledávače" od nás neznamená jenom SEO, ale celkově se podíváme na Váš web a navrhneme změny, které pomohou zvýšit konverzní poměr – tedy zvýšit procento návštěvníků, kteří nakoupí.

námi vybrané reference